Mesafeli Satış Sözleşmesi
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
1. TARAFLAR
1.1. SATICI
Unvan |
: |
Hair Oright koz. İç ve
dış Tic. Ltd. Şti. |
Ticaret Sicil Numarası |
: |
Gaziantep Ticaret
Sicili/ 48168 |
MERSIS Numarası |
: |
0782071469000015 |
Vergi Numarası |
: |
7820714690 |
Adresi |
: |
Emek mah. 19088 nolu
sok. No:1 Ş.Kamil PK:27060 Gaziantep/ Turkey |
Telefon |
: |
0850 441 16 45 |
Faks |
: |
|
E-posta |
: |
1.2. ALICI
Adı Soyadı /Unvanı |
: |
|
Adresi |
: |
|
Telefon |
: |
|
E-posta |
: |
|
2. ÜRÜN BİLGİSİ
2.1. Ürün
Ürünün cinsi, miktarı, modeli, satış bedeli (vergiler
dahil) aşağıda belirtilmiş olup, bu bilgiler Alıcı tarafından kabul edilmiştir.
Ürün Kodu |
Ürün Adı |
Adet |
Satış Fiyatı (KDV Dahil) |
Taksitli/ Peşin |
Taksitli Satış Fiyatı
(KDV Dahil) |
|
|
|
|
|
|
2.2. Ödeme ve Teslimat Şekli
Satış Fiyatı |
: |
|
Kargo Ücreti |
: |
|
Toplam Tutar |
: |
|
Ödeme Şekli |
: |
|
Teslimat Adresi |
: |
|
Fatura Adresi |
: |
|
3. SATIŞA İLİŞKİN HÜKÜM VE ŞARTLAR
3.1. Genel Hükümler
Web Sitesi’nin kullanılması nedeniyle,
tüketicilere ilave bir maliyet yüklenmemektedir.
3.2. Ürünler
3.2.1. Ürünlere ilişkin bilgiler
Web Sitesi’nde mevcut olup, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu
uyarınca
sağlanmıştır.
3.2.2. Web Sitesi’nde görünen ürünlerin tüm
detaylarının, tariflerinin, resimlerinin, söz konusu bilgilerin
sisteme girildikleri esnada doğru olmaları sağlamak için tüm makul çabayı göstereceğiz; ancak, tabi
olunan hukuk tarafından müsaade edildiği ölçüde, söz konusu ürün detayları,
tarifleri ve resimlerinin doğru, tam, güvenilir, güncel ve hatasız olduklarını
garanti etmemekteyiz.
3.3. Fiyatlar
3.3.1. Web Sitesi aracılığıyla mevcut olan
ürünlere ilişkin olarak belirtilen tüm fiyatlar, güncel oranlardaki KDV dahil
fiyatlar olup Türk
Lirası cinsinden ifade edilmektedirler.
3.4. Siparişin Verilmesi
3.4.1.
Siparişin verilmesinin ardından 24 saat içerisinde bir sipariş
teyidi gelmediği takdirde, müşteri destek için 0850 441 1645
numaralı telefondan bizimle irtibat kurabilir.
3.4.2. Müşterilerin sipariş verirken herhangi
bir soru veya endişelerinin olması veya daha önce verilen bir sipariş
hakkında bilgi almak istemeleri halinde, 0850 441 16 45 numaralı telefondan
veya info@oright.com.tr adresinden e-posta ile bizimle irtibata geçebilirler. En hızlı
hizmet için müşterilerin sipariş numaralarını hazır bulundurmaları
tavsiye edilir.
3.5. Ödeme Seçenekleri
3.5.1. Müşteriler, ürünleri kredi kartı ile ödeyebilirler. Ödeme için aşağıdaki kartlar
kabul edilir:
Visa
MasterCard
3.5.2. Türkiye dışında fatura adresine sahip
kredi kartlarını kabul etmiyoruz.
3.5.3. Müşteriler, nakliyat yapılıncaya kadar
herhangi bir ürün için ücretlendirilmeyeceklerdir.
3.5.4. Müşteri’nin güvenliği açısından,
müşterinin fatura adı ve adresinin ödeme için kullanılan kredi
kartınınkiler ile uyuşması gerekmektedir. Bu kriterlere uymayan herhangi bir
siparişi iptal etme hakkımızı saklı tutuyoruz.
3.5.5. Tüm kredi kartı sahipleri doğrulama
kontrollerine ve kredi kartını ihraç eden kuruluş tarafından izne tabi olacaklardır.
Müşterinin kredi kartını ihraç eden kuruluşun herhangi bir sebeple ister ödemeden önce ister ödemeden sonra tarafımıza ödeme yapılmasına izin
vermeyi reddetmesi halinde, herhangi bir gecikme veya teslimat yapılamaması
durumundan sorumlu olmayacağız.
3.6. Sipariş ile ilgili Sorular
3.6.1. Genel olarak ürünler siparişin alınmasının
ardından birkaç gün içerisinde nakliye edilirler. Müşteriler, nakliye ile ilgili
herhangi bir bilgi 0850 441 16 45 numaralı telefondan veya info@oright.com.tr adresinden e-posta ile bizlerle irtibat kurabilirler.
3.6.2. Müşteriler, bir Oright Hesabı ile en yakın tarihli
siparişlerinin durumunu, Hesabım alanındaki Sipariş Durumu sayfasını ziyaret
ederek kontrol edebilirler. Bu, müşterilerin siparişlerine ilişkin en güncel
bilgiye ulaşmanın en kolay ve hızlı yoludur.
3.6.3. Müşteriler, Sipariş Durumu sayfasına
tıkladıklarında, kendilerinden e-posta adresleri ve parolaları ile giriş
yapmaları istenecektir. Sipariş özeti sayfası, müşteriye, mevcut ve geçmişteki siparişleri ile
ilgili detaylı bilgi verecektir. Bir siparişin nakliyatının yapılmasının
ardından, varsa, ilgili izleme numarası, görülecektir. Müşteriler,
siparişin teslimat durumunu, Sipariş Durumu başlığı altındaki “Gönderildi” butonuna
tıklayarak kuryemiz ile de izleyebilirler. Bazı kuryelerin izleme bilgileri
siparişin nakliye edilmesinin ardından 24 mesai saatine kadar mevcut
olmayabilir.
3.6.4. Ara sıra siparişler
veya siparişlerin bir kısmı sistemimiz tarafından muhtelif sebeplerle iptal
edilir. Bu sebeplerden bazıları şunlardır:
Sipariş
kalem(ler)inin mevcut olmaması
Ödeme
bilgilerinin işlenmesindeki imkansızlık
Verilen adrese teslimat yapılamaması
Çifte
sipariş verilmiş olması
Müşterinin
talebi üzerine iptal
3.6.5. Bir siparişin iptal edilmesi
durumunda, müşteri, iptalin sebeplerinin açıklandığı bir e-posta alacaktır.
Müşterilerden iptal edilen herhangi bir sipariş için ücret alınmayacaktır.
Müşteri, yeni bir sipariş vermek istemesi veya iptal edilen sipariş ile ilgili
herhangi bir sorusu olması halinde, 0850 441 16 45 numaralı telefondan veya info@oright.com.tr adresinden e-posta ile bizlerle irtibat kurabilir.
3.7. Teslimat
3.7.1.
Siparişler yalnızca hafta içi günlerde işleme alınır ve
teslim edilir (resmi tatiller hariç, Pazartesi ila Cuma günleri). Cumartesi ve Pazar günleri
verilen siparişler bir sonraki iş gününde işleme alınacaktır.
3.7.2. Posta Kutusu adreslerine sipariş gönderemiyoruz.
3.7.3. Nakliye ücretleri müşteri tarafından
karşılanacak olup, bunlar sipariş formunda ve teslimat makbuzunda ayrıca gösterilirler. Web
Sitesi’nde gösterebileceğimiz belirli bir tutar üzerindeki satın alımlar için nakliye ücreti alınmayacaktır.
3.7.4. Tüketicinin Korunması Hakkında
Kanun’un 48. maddesi doğrultusunda, müşteriye, geçici mevcut olmama durumu
da dahil sipariş edilen ürünlerin mevcut olmadığını e-posta ile bildirim de
dahil bir bildirimde bulunmadığımız takdirde, ürünler, müşteri tarafından
siparişin verildiği günü takip eden günden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde teslim
edilecektir.
4. Cayma Hakkı
4.1. Kendimizi, müşterilerimize mevcut olan
en iyi kozmetik ürünlerini sunmaya adamış bir şirketiz. Müşteri, bizden aldığı
ürünün beklentilerini karşılamadığını hissetmesi durumunda, ürünlerin alındığı
tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ürün paketinin açılmaması halinde ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını
haiz olacaktır.
4.2. Müşterinin cayma hakkını kullanma niyeti
tarafımıza, müşterinin sipariş numarası ve iade edilecek ürünlerin tarihi de
dahil olmak üzere müşterinin sipariş detayları ile birlikte info@oright.com.tr adresinden e-posta ile bildirilebilir. Müşteri sipariş
paketinde, iade sürecinin detayları ile birlikte siparişin detaylarını içeren bir sevk irsaliyesi
bulacaktır. Sevk irsaliyesinde sıralanan ürünler teslimattaki ürünlere
uymuyorsa, müşteri derhal 0850 441 16 45 numaralı telefondan durumu bize
bildirecektir.
4.3. Bundan sonra, Müşteri Hizmetleri’miz
müşteriye bir izin numarası ve cayma hakkına ilişkin e-posta teyidi
düzenleyecektir. Müşteri’nin, izin numarasını Müşteri Hizmetleri ile konuya
ilişkin gelecekteki atıflar için saklaması tavsiye edilir.
4.4. Müşterinin herhangi bir sebeple ürünü
iade etmesi halinde, ürünlerin tarafımıza iade edilmesine ilişkin masrafları
ödemesi gerekmeyecektir.
4.5. Cayma hakkının kullanılmasının ardından,
ürünlerin tarafımıza, ancak ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmamış, kullanılmamış ve zarar görmemiş bir halde gönderilmesi koşuluyla ve
tüm uygun ve özen ile saklandıkları ve kullanıldıkları müddetçe, ürünlerin fiyatının
tamamını, caymanın alınmasının ardından 14 (on dört) gün içerisinde, Müşteri’ye
geri ödemeyi taahhüt ederiz. Para iadeleri yalnızca kullanılan asıl
kredi kartına yapılabilir. Müşteriye geri ödeme yapılır yapılmaz
bir bildirim e-postası göndereceğiz.
4.6.
Kargoların kayıtlı bir teslimat hizmeti olan teslim
alındığında imza gerektiren Yurtiçi Kargo ile gönderilmesi şiddetçe tavsiye olunur. Sevkiyat sırasında kaybolan ürünlerden sorumlu
olamayız.
5. Uyumsuzluk
Ürünlerin, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 8. maddesine
uymaması halinde, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 8 ila 12. maddeleri
ile düzenlenen yasal garantiler uygulanacaktır. Müşteri, satın alınan
ürünlerin, ücretsiz onarım, ayıpsız bir misli ile değiştirme, satış bedelinden
indirim veya geri vermeye hazır olarak fiyatın iade edilmesi ile birlikte sözleşmeden dönme seçimlik haklarına haizdir.
Müşteri, uyumsuzluğu, söz konusu uyumsuzluğu tespit etmesinin ardından 6 (altı) ay içerisinde tarafımıza
bildirmediği takdirde bu haklarından feragat etmiş olur. Uyumsuzluğun,
ürünlerin teslimatından itibaren iki yıl içerisinde ortaya çıkması
halinde sorumlu tutulacağız. Her halükarda, tarafımızca kötü niyetli olarak
gizlenmeye çalışılmayan bir uyumsuzluğu ileri sürme niyetindeki işlemlere
ilişkin süre ürünlerin teslimatının ardından 2 yıl sonra kendiliğinden sona
erecektir.
v
6. Uygulanacak Hukuk ve Yetkili
Mahkeme
6.1. İşbu Hüküm ve Şartlar Türk hukukuna tabi
olacaktır.
6.2. İşbu Hüküm ve Şartlar’ın yorumlanması, geçerliliği ve/veya
akdedilmesinden kaynaklanan herhangi bir uyuşmazlık, Tüketici Sorunları Hakem
Heyeti’nin (Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen parasal sınırlar
dahilinde) ve müşteri veya satıcının ikametgahındaki Tüketici Mahkemeleri’nin
zorunlu yargılama yetkisine tabi olacaktır.
7. İrtibat Bilgileri
Müşteri, ürünler ve Web Sitesi aracılığıyla
satın alma yöntemlerine ilişkin herhangi bir bilgi ve destek için, info@oright.com.tr adresinden e-posta ile veya aşağıda belirtilen adresten posta
ile bizlerle irtibata geçebilir:
Hair Oright koz. İç ve dış Tic ltd. Şti
Dikkatine: Müşteri Hizmetleri Departmanı
Emek mah. 19088 nolu sok. No: 1 Ş.Kamil
PK:27060 Gaziantep / Turkey